18 Mart 2014 Salı

Mevsim değişiklikleri ya da başka sebeplerden dolayı çok değer verdiğimiz saçlarımız malesef dökülüyor :(
Bu aralar sanırım mevsim değişikliklerinden dolayı saçlarım felaket dökülüyor. YvesRocher'ın kadınlar gününde online sitesine göz atarken bu serum ve şampuanı dikkatimi çekti. Hemen ufak çapta bir araştırma yaptım ve kullananların çoğunun memnun kaldığını okudum bu yüzden de gaza gelip aldım tabi. Detaylı yazısını kullandıktan ve etkisini gördükten sonra yazacağım ama umutluyum açıkcası.
79 TL üzeri alışverişlerde kargo bedava olduğu için alışverişimi 79TL'ye tamamlayıverdim.
Yanında Yağ Fazlasını Emen Arındırıcı  Tonik Etkili Temizleme Suyu aldım. Kargo geç geldiği için duş jeli hediye edeceklerdii ancakkk gelmedi üzülmedim desem yalan olur :)
Neysee benim için yine de keyifli bir alışverişti umarım kullandıktan sonra da memnum kalarak yazarım :)

0 yorum:

Yorum Gönder