30 Mart 2014 Pazar

Bu farlara tek kelimeyle ba-yı-lı-yooo-rummmmm. Şimdilik 2 rengine sahibim birde pink gold rengi var onu almak istiyorum diğer alışverişimde.
Tamda ismini hak eden bir ürün çünkü sürüldüğünde gerçekten dövme gibi uzun süre kalıcı oluyor.
Sabah dışarı çıkarken sürüyorum ve makyajımı silene kadar ne bir topaklanma ne de bir bozulma oluyor sabah nasıl sürdüysem akşamına da o şekilde gözlerimden çıkarıyorum. Genellikle elle uyguluyorum tam istediğim fazlalıkta ürün sürebiliyorum böylelikle.
Genel olarak nude tonlarda far tercih etsem de Maybelline Color Tatto'lara karşı koyamıyorum.

Yukarıda da söylediğim gibi bende 2 rengi mevcut.
Soldaki : 35 On and On Bronze
Sağdaki : 05 Eternal Gold
Genellikle 05 Eternal Goldu daha fazla kullanıyorum.
Eğer krem far arayışındaysanız size bu ürünü gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim.
Forever Maybelline Color Tatto Diyorum Efenim :)

0 yorum:

Yorum Gönder