20 Mart 2014 Perşembe

On 11:43 by hazalşenyüzlü in , , , ,    Yorum Yok

Kullandığım diş macunlarına "bu diş macunu mu bunun yanına yahu" dedirten çok severek kullandığım diş macunum.
Diş macunu deyip geçmemek lazım gün boyunca çok şey yiyip içiyioruz ve dişlerimiz fırçaladığımız gibi kalamıyor kokusu zaten 1 saat ferahlık veriyor ve sonrası olmuyor.
Marvis ilk önce gönlümü retro ambalajıyla fethetti daha sonra araştırdıktan sonra herkesin bu diş macunuysa daha önce ne kullanmışız dediklerini okuyunca hemen almak istedim fakaat oturduğum semtte marvisin satıldığı bir mağaza yoktu o yüzden Lila Kutu 'dan sipariş ettim. Ertesi gün kavuştum ve o gün bugundür kullanıyorum ve çok memnunum.
Ufak tefek atıştırsam da yasemin kokusu hala geçmiyor. 7 farklı çeşidi var ben diğer diş macunlarında hiç rastlamadığım bir çeşidi aldım diğer marvis alışverişimde siyah diş macununu almayı planlıyorum şimdilik siyah olması çok dikkatimi çekti çünkü ve ardından daa beyazlatıcı etkisi olanı alacağım :))
2 Boy olarak satılıyor büyük boyu 21.50 küçük boyu ise sanırım 11 TL. Ben büyük boyunu aldım ve severek kullanıyorum. Blogu birlikte yazdığım arkadaşım Ecem'de naneli olanını aldı onun da yorumları yakında bloga eklenecektir. :)

0 yorum:

Yorum Gönder