11 Mart 2014 Salı


Bu yazımda sizlere Neutrogena Makyaj ve Yüz Temizleme Jeli'nden bahsedeceğim.
Ürünü kullanmaya başlayalı sadece 4-5 gün oldu ama bu kısa sürede favori temizleyicim olmayı başardı. 

Bugüne kadar göz makyaj temizleyicim her bittiğinde farklı bir markanın ürününü aldım. Çünkü bazıları biraz uğraştırıyor, bazıları hafif gözümü yakıyor, bazılarıysa makyajımı hiç temizlemiyordu bile. Artık sabahları makyaj yaparken akşam bunları gözümden nasıl çıkartıcam diye düşünmeye başlamıştım. Akşamları hele o temizleme anı benim için kesinlikle bir eziyete dönüşmüştü. Makyajımı silmeden uyuyamamda, yüzümde bir ağırlık gibi hissediyorum onları. Bu makyaj temizleyiciyide Gratis'in kadınlar günü indiriminde aldım. Asıl fiyatı 20 tl olan bu makyaj temizleyicisine %50 indirim ile 10 tl'ye sahip oldum. Bittiğinde de indirim olsun olmasın tekrar alacağım kesin.

Neutrogena makyaj ve yüz temizleme jeli diğer makyaj temizleyicilerinin aksine pamuğa döküp silerek değil, bir fındık tanesi kadar eline sıkarak hafif nemli yüzüne uyguluyorsun. Köpürte köpürte yüzünü ve gözlerini bir güzel yıkıyorsun. Sonuç makyajdan eser kalmamış pırıl pırıl bir cilt. Ben bu makyaj temizleyicisine bukadar kısa zamanda hayran kaldım ve benim gibi makyaj temizleme mağdurları varsa gönül rahatlığıyla alıp kullanabilirler. Ayrıca sonrasında cildi yumuşacık bırakmasıda artısı. 
Follow my blog with Bloglovin

0 yorum:

Yorum Gönder