2 Nisan 2014 Çarşamba

Haftanın ortasından merhaba herkese.
Bugün bir değişiklik yapıp saç bakımı yazısı gireyim dedim. Kendi uyguladığım bakımları artık arada yazmayı düşünüyorum buraya.
İlk yazımı da kendim de uyguladığım ve yarar gördüğüm bir kürle yapmak istedim.

İlk önce bakalım karanfilin ne gibi faydaları varmış ;
Mikropları öldürür,
Diş ağrılarını kesmeye yardımcı olur,
Bildiğimiz gibi ağız kokusunu gidermeye yardımcı olur,
Beden ve Zihin yorgunluğunu giderir,
Kalbi ve Hafızayı kuvvetlendirir.
Ve bunun gibi birçok saymadığım özelliği var.
Ben bugün diğer özellikleriyle değil saça faydalı özellikleriyle size konuk oluyorum :)
Çok kısa sürede ve kolay bir hazırlanışı var.
Gelelim karanfille saçımıza nasıl bakım yapacağımıza ;


İlk önce avucumuza alabildiğimiz kadar karanfil alıyoruz. Ben az kullandım ama siz fazla da kullanabilirsiniz bir zararı olmaz.
Daha sonra 2-3 bardak suyu bir şişenin içine boşaltıyoruz. Suyun sıcak veya soğuk olması farketmiyor. Ben suyu ısıtmadan normal ısıda kullandım.
Ve son olarakta karanfillerimizi şişenin içine boşaltıyoruz.
1 gün boyunca kapalı bir yerde bekletikten sonra karanfilleri içinden çıkararak uygulamaya başlıyoruz.
Karanfiller içinden çıkacak çünkü çürür.
Fısfıslı şişenin içine koyarsanız sizin için daha pratik olacaktır.
Haftada 4 gün saça firiksiyon yaparak uygulanıyor. Banyodan çıktıktan sonra saçlarınızın dibine iyice yedirerek uygulayın. Yıkama ve durulama gerektirmeyen pratik bir kür.

Gelelim bu kürün ne gibi faydaları olduğuna ;
Saç dökülmesinde çok işime yarıyor ama tabiki bir gün kullandım neden dökülmem durmadı demeyin en az 15 gün sabır gerektiyor.
Yeni saç oluşumuna faydası var. Bu kürün tarifini bana anlatan kişinin saçları çok yoğun ve parlaktı. 
Yeni saç oluşumu içinde en az 2 3 ay gerekiyor tabiki 5-10 günde saç çıkmasını beklememek gerekiyor.
Ve en güzeli de kokusu. Bazı saç bakım ürünleri saça kokusunu öyle bir yayıyor ki berbat kokuyor ve saçtan kokusu çıkmıyor. Karanfil tabiki mis gibi kokuyor saçta.

Umarım faydalı bir bilgi olmuştur.
Sevgiler :)



1 yorum:

  1. Bu tedaviyi yaptıktan sonra şampuan kullanımı hakkında bilgilendirebilir misiniz??

    YanıtlaSil