7 Mart 2014 Cuma


Dün kadınlar günü indirimi başladı malumunuz :) Bende iş çıkışı koştura koştura yorgun olduğum halde gratise gittim. 
Dirty Works Body Trio : Henüz demedim ama kutularına bayıldığım için aldığımı söyleyebilirim. Umarım ürünüde kutuları gibi şahanedir. İndirimden 12.50 TL'ye aldım.
Golden Rose Ultra Rich Color Lipstick : Dudakta abartı renkleri pek sevmem o yüzden doğal bir renk aldım. Numarası 54. Biraz yumuşak yada benim sakarlığıma geldi üstünü kırdım. Fiyatı 14.90'dı indirimden 7 lira gibi bir fiyata aldım.
Hindistan Cevizi&Vanilya Özlü Vucüt Kremi : Henüz denemedim denedikçe detaylarıyla paylaşacağım. Hindistan cevizi ve Vanilya kokularını çok sevdiğim için bu kokulardan ne bulursam alıyorum. Fiyatını hatırlamıyorum malesef.

The Balm Schwing : The balmın ürünleri pek çok seviyorum. Ambalajları olsun, içeriği olsun fazlasıyla tatmin edici. Eyelinerını da kullanıyorum ama yedeklemek istedim. Bazen elim titriyor ve yayılıyor ama bu tabiki the balmın suçu değil :) Siyahlığı gayet iyi ve kalıcılığını seviyorum. Ve tabiki en önemlisi gün içerisinden panda gibi olmuyorum. Severek kullanıyorum. Fiyatı 22 TL indirimden 11 lira gibi çok tatlı bir fiyata aldım :)


0 yorum:

Yorum Gönder