31 Mart 2014 Pazartesi

On 18:17 by Unknown in , , , ,    Yorum Yok
Herkese sendrom gününden merhabalar. Bu pazartesi hem seçim hem de her hafta olan pazartesi sendromu birleşince baya ağır bir gün oldu. Neyse.

Aslında biraz geç bir yazı oldu ha bugün ha yarın yazıcam derken hep erteledim bugüne yazmak kısmetmiş :)
Şu ürünün üzerine yapıştırılan bantlara çare bulsalar çok iyi olacak açarken kendimi savaşıyormuşum gibi hissediyorum ve üzeri kirli kalıyor hiç hoşlanmıyorumm.
Araştırma yaptıysanız ürün birçok blogger tarafından çok sevilen bir ürün, tabiki benim içinde öyle.
T bölgem gün içinde yağlanıyor ve parlama yapıyor tabi hoş bir görüntü olmuyor benim için.
Genellikle Garnier BB Kremi uyguladıktan sonra pudrayla sabitliyorum. Gün boyunca kalmıyor tazelemek gerekiyor ama matlaştırma konusunda işime çok yaradığını söyleyebilirim. Bendeki numarası 005 Silky Beige.
İndirimden çok iyi bir fiyata aldım sanırım 7 lira gibi birşeydi tam net hatırlamıyorum.
Yağlı cildim için gayet uygun bir ürün. Parlak bir görüntüyle dolaşmamamı sağlıyor. Tatlı bir kokusu da var.

0 yorum:

Yorum Gönder