26 Mart 2014 Çarşamba


Daha önce kullandığım BB kremden sonra ilk CC krem deneyimim watsons mağazalarında satılan Pure Beauty CC krem oldu. Blogları dolaşırken baktım neredeyse bütün blog yazarları bu CC krem hakkında yazmışlar ve çok sevildiğini gördüm. Pure Beauty, Kore markası bir ürünmüş. Bilirsiniz belki Kore'liler ciltlerine çok düşkünlerdir ve farkettiyseniz ciltleri genellikle pürüzsüzdür.

İlk önce çok merak edilen bir konu olan BB krem ve CC krem arasındaki farka değinmek istiyorum.

BB Krem ve CC Krem Arasındaki Farklar?
CC kremlerin BB kremlerden farkı, daha ince yapıda olması ve biraz daha fazla renk eşitliği sağlaması. Eğer cildiniz yağlı ya da karma ise o zaman BB krem yerine CC krem tercih etmelisiniz. CC kremler aynı zaman da BB kremler gibi güneş koruması da sağlıyor. Nemlendiriyor ve aynı zaman da da lekeleri kapatıyor. BB kremle kıyaslandığında daha besleyici olan CC kremler yüksek güneş koruyucu sayesinde UVA ve UVB ışınlarından koruyor.

BB kremler daha çok kozmetik içerikli nemlendirici olma özelliği taşıyor. CC kremler ise nemlendirici özelliğiyle kozmetik amaçlıda kullanılıyor.

CC krem hakkındaki kendi görüşlerime dönersek;
Cildimde fazla bir kusur olmadığından dolayı tam olarak kapatıcı etkisinden bahsedemem fakat cilt tonunu harika eşitliyor. Pürüzsüz, aydınlık bir cilde kavuşuyorum bunu kullandığımda. Önceden çok sık fondöten kullanırken artık sadece özel günlerde fondöten kullanmayı tercih ediyorum ve renkli nemlendirici olan bu Pure Beauty CC Kremi her gün yüzüme uyguluyorum. Ayrıca fondötenler ciltte bir ağırlık yapıyorlar biran önce eve gidipte yüzümü temizliyeyim diye bakıyorum ama bu CC kremde öyle birşey yok. Yüzde varlığı, yokluğu hissedilmiyor.

Sadece Watsons mağazalarında satılan bu ürünün kendi açıklamasıda şu şekilde;
İçeriğindeki portakal kabuğu yağı ve organik içerik karışımı cildinizi en sağlıklı şekilde nemlendirmeye yardımcı olur. Bulgar gül suyu, pembe çiçek kapsülü ve kırmızı görünüm önleyici-inci teknolojisi ile, sorunlu  ciltlerde cilt rengini eşitlemeye, lekelerin görünümünü ve ciltte oluşan kızarıklığı azaltmaya yardım eder.  

Paraben, lanolin ve alkol içermeyen Pure Beauty CC Krem, 30 Güneş Koruma Faktörü ile hem yaz hem kış aylarında cildinizi zararlı güneş ışınlarından korur. Cildinizin ihtiyaç duyduğu pürüzsüz, sağlıklı görünüm ve ışıltı artık tek bir üründe birarada...

Pure Beauty CC Krem'in fiyatı ise 27 tl.

0 yorum:

Yorum Gönder