27 Mart 2014 Perşembe

On 12:21 by Unknown in , , , ,    Yorum Yok

3 sevdiğim kalemi tek tek paylaşmak istemedim o yüzden toplu halde anlatacağım sizi de sıkmadan.
Haydi başlayalım...
1. Stays Eyepencil & Shadow : Kalem far olarak yapılmış ama ben göz pınarlarımı aydınlatmak için kulanıyorum. Şarap renginde ve gözlerimde aydınlatacağım yerleri gayet güzel şekilde aydınlatıyor. Günlük makyajımda bu üç kalemi de sürekli kullanıyorum. Far olarak uygulayıp fotoğrafta paylaşacağım nasıl olduğunu bende bilemiyorum çünkü :)
2. LongLasting Eyepencil No:5 : Göz pınarlarından iç kısıma yarım sürerek kullanıyorum. Gözlerin canlı ve aydınlık durmasını sağlıyor. Benim kullandığım gümüş renk bunun birde altınımsı rengi var onu da gratiste bulabilirsem alacağım far olarak kullanıldığında çok zarif duruyor gözde.
3. 2in1 Kajal Pencil Black & White : Çok güzel eyeliner süremediğim için kalem çekmek daha kolay geliyor gözlerimin içine de beyaz sürdüğüm için 2'si bir arada bu kalemi çok severek aldım. Siyahı sürdükten sonra hemen pratik bir şekilde kalemi çevirerek gözümün içine beyazı sürüyorum. Beyaz kalem gözlerin daha büyük durmasını sağlıyor. Bende büyük göz sevdalısı biri olarak çok severek sürüyorum. Gerçi gözlerim yeterince büyük ama daha da büyük görünmesinin benim için hiçbir sakıncası yok :) Tabi çirkin bir boyut değil kastettiğim.
Bu üç üründe günlük makyajımda yanımda olan dostlarım severek kullanıyorum. fiyatları da gayet uygun ve ulaşılabilir.
Evlilik hazırlıklarında olduğum için yüksek fiyatlı ürünlere para vermeyi sevmiyorum. Bu ürünler gayet güzel ve istediğim beklentiyi benim için karşılıyor. 
Tavsiye eder miyim e güzel bir yazı yazdığıma göre tabiki ederim :))

0 yorum:

Yorum Gönder