7 Mart 2014 Cuma

On 14:23 by Unknown in , , , , ,    Yorum Yok

Gratise her girdiğimde alıp baktığım elimin gittiği ama çıkarkende aman ya boşver dediğim bir üründü. Ambalajını da pek sevmediğimden almya niyet etmedim hiç. Sonra internette bakayım bunu kullananlar memnun mu diyip aldım sonunda.



Gelelim vaatlerine;
Zararlı serbest radikalleri önlemeye yardımcı olan C vitamini ile
toksinleri azaltmaya yardımcı antioksidan içerir.
Cilde esneklik ve yeniden canlanmışlık hissi verir.

Yapısıda bu şekilde.


Peki Nasıl Uyguluyorum?
Maskeyi parmaklarıma azar azar dökerek uyguluyorum. Tabi dikkat etmeniz gerekiyor az sürerseniz yüzünüzden zor çıkabilir. Çok sürersenizde kurumaz ve işinize yaramaz.
Maskeyi yüzümde 15 dk tutuyorum 15 dk içinde kurumuş oluyor ve ben yavaş yavaş soyuyorum.
Yalnız sürerken kaşlarınıza dikkat edin çok güçlü bir çekimi olduğu için kaşlarınız elden gidebilir.
Cildim yağlı bir yapıya sahip olduğu için fazla yağlanmayı kontrol ettiğini söyleyebilirim. Cildimi ferahlatıp sakinleştirdi. Ölü derileride tamamen uzaklaştırıyor... Maskeden sonra annem bile aa ilk denemende bile fark etti diyebildi mesela.
Kesinlikle tavsiye edebilirim sevdim sevdiklerime de öneririm :)

0 yorum:

Yorum Gönder