9 Şubat 2015 Pazartesi



Bir kaç yerde son zamanların yeni trendi diye okuduğum ama dışarda kimsenin saçında görmediğim (veya dikkatte etmemiş olabilirim) rengarenk saç tebeşirleriyle yeni tanıştım. :) 

15 - 20 gün önce saçlarıma perma yaptırdım, bunun üzerine daha fazla değişim arayışına girdim ve sonra saç tebeşiri almaya karar verdim. Asıl amacım saçımı renkli boyamaktı ama saçlarım çok fazla işlem gördüğü için daha fazla yıpranmasına gönlüm razı olmadı. :) Ben de saç tebeşirinde karar kıldım. Hemen araştırmalarım sonucu internetten sipariş verdim ve artık 12 renkli, cıvıl cıvıl saç tebeşirlerim var. Kıyafet ve aksesuarlarıma göre saçımın bir kaç tutamını boyuyorum ve çıkıyorum. Özellikle ojelerime uyduruyorum renklerini ve harika bir hava katıyor. 


Kullanımı çok basit, saçımda süreceğim tutamı ıslatıp tebeşiri sürüyorum. Fakat sürerken tek yön (aşağı doğru) sürterseniz tebeşiri saçınız için çok daha iyi olur. Diğer türlü aşağı yukarı uygulamaya kalkarsanız saçı yıpratıyor ve koparıyor. Ama ben tek yön uyguladığımda saçım için herhangi bir sorun olmuyor. Bugün saçıma sürmedim ama ilk uyguladığımda fotoğrafını çekip sonucu buradan paylaşacağım.

11 yorum:

  1. Merhaba, çok enteresanmış bu tebeşirler ben de duymuştum, sonuçları bekliyorum :)
    Bana da beklerim, takipteyim :)
    seasonsketch.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      en kısa zamanda saçta duruşunu paylaşacağım.

      Bizde takipteyiz. :)

      Sil
  2. Merhaba güzel blogları takip etmek için blogların takipçilerinden yola çıkarak şans eseri sizi buldum ^-^ Sayfanızı çok beğendim ve gfc ile takip ettim, banada beklerim ^-^ Neyle alakalı bir blog derseniz çoğunlukla makyaj üzerine yazıyorum :) www.sanatinsaklisirlari.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Bu tebeşirleri ilk defa görüyorum, çok ilginç !
    Etkinlikte görüp geldim, takibe aldım, ben de beklerim.
    www.nowacraft.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir paylaşım olmuş tskler.Bloğunu takipteyim.Benim bloğumada beklerim..Sevgilerle

    YanıtlaSil
  5. Thank you .I follow too you <3

    YanıtlaSil
  6. Vay canına çok güzel!! Ben de sizi bloguma beklerim http://elifveyasam.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. sonuçlarını bekliyorum canım seni takibe aldım bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  8. çok merak ediyorum şu tebeşirleri çok farklı bence saçlarında da görmek isterim açıkçası :) bu arada bloğunu takibe aldım cnm bende beklerim bloglaşalım muhabbetimiz olsun :) sevgiyle kal !!

    YanıtlaSil