10 Nisan 2014 Perşembe


Saçlarım bahardan mıdır, stresten midir yoksa beslenme alışkanlıklarından dolayı mıdır bilmiyorum baya dökülüyor bu ara.

Yves Rocherın bu şampuan ve serumunu bir kaç blogda okuyunca, aldığım zaman da indirimi olunca alıp denemek istedim. 
Şampuan bildiğiniz çim kokuyor. Allahtan şuan nişanlım askerde çünkü benimle az dalga geçmezdi eminim :)
Ürün 200 ml'lik ufak bir şişede 1 - 1.5 ay gibi bir sürede bitecek gibi. Şişenin içindeki ürünün az olması benim için (-) yönü.
Gelelim vaadlerine ;
Organik Beyaz Acı Bakla Tohunlarında Bulunan Zengin Protein Dolu Özler Sayesinde Saç Diplerindeki Kan dolaşımını hızlandırıp saç oluşumunu desteklemek.

Benim saç dökülmemde çok büyük bir değişiklik olmadı maalesef :(
Saçlarımı yumuşatıp dolgunlaştırdı. Rahatça tarayabildim duştan çıktıktan sonra ama dökülme konusundaki vaadlerini yerine getirmedi.
Belki demir eksikliği vs tarzında bir rahatsızlığım vardır ve o yüzden etkisi olmamıştır diye düşünüyorum.

Şimdi gelelim Seruma ;
Serum 4 Adet geldi şuan tek kaldı fotoğrafa aldanmayın.
Tek şişe 1 hafta yetiyor toplamda 1 Ayda bitmiş oluyor. Küçük Fısfılı şişesi yanında geliyor ama ben buraya onu koymadım.
2 Günde bir, şişenin üzerinde bulunan çizgileri geçmeyecek şekilde kullanılıyor. Dediğim gibi tek şişe toplam 1 hafta yetiyor.

Saçlarım ince telli ama bu serumu kullandığımda tellerin sanki biraz daha kalınlaşmış olduğunu farkettim. Daha dolgun oldular. Ama bu serum da dökülme problemime çare olamadı :(
Ama tabiki herkeste aynı etkiyi yapmayabilir o yüzden tek seferlik şans verebilirsiniz. Doğal olduğu için yararı olmasa bile bir zararı olmayacağı kesin.

0 yorum:

Yorum Gönder