25 Şubat 2014 Salı

AUSSIE VOLUME ŞAMPUAN

Şampuan konusunda aşırı takıntılı bir insanım. Biri bitmeden sürekli yenisini alır denerim. Saçlarım yağlı, ince telli ve hacimsiz olduğu içinde şampuan bulmam zor oluyor haliyle. Bir ara hacim vermek için ananemin ev yapımı sabunlarını bile kullandım he işe yaradı mı derseniz evet yaradı ama bu seferde sertlikten dolayı sürekli kırıldı. Yani hep arayış içindeyim şampuan konusunda. Gratiste Aussie Volume serisini görünce denemek istedim. 16.90'a benim oldu kendisi.


İlk kullanışımda kokusunu pek sevemesemde verdiği hacmi sevdim daha doğrusu ertesi gün sönükleştirmediği için saçlarımı gayet mutluyum şuan. Normalde saçlarımı her akşam veya 2 günde bir yıkayan biriyim ve 2. gün genelde saçlarım kafama yapışık şekilde gezerim ama bu şampuandan sonra böyle olmadı ve çok memnun kaldım kendisinden. Bu şekilde devam ederse vazgeçmeyeceğim ve her bitişinde koşup gratise alacağım gibi geliyor.

2 yorum:

  1. Bugün aldım ben de bu şampuanı denemek için sabırsızlanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullan inş memnun kalırsın :))

      Sil