27 Mart 2014 Perşembe


Bir kaç ay önce blogları gezerken çoğunda Marvis diş macununa rastladım. Marvis bir italyan markasıymış ve diş macunu harikaymış. Kullananların ortak yorumu "bu diş macunuysa diğerleri neydi" gibi şeyler olmuş. Herkes çok güzel temizlediğinden ve kokusu çok kalıcı olduğundan bahsetmiş. Bende eksik kalmamak adına internette araştırdım ve Türkiye'de sadece Douglas mağazalarında satıldığını öğrendim. Ne yazıkki uzun zamandır bu mağazaya yolum düşmedi. Sonra Hazal'dan öğrendim ki marvisler lilakutu.com 'da satışa çıkmış. Hazal yasemin aromalı "Jasmin Mint Diş Macunu" almış ben de klasik naneli "Classic Strong Mint Diş Macunu"nu aldım. 

1 - 2 haftadır falan kullanıyorum marvis diş macununu. Açıkçası "bu diş macunuysa diğerleri neydi?" diye soracak kadar çok büyük özelliğini farketmedim ama gerçekten güzel bir diş macunu. Severek kullanıyorum ve daha elimdeki bitmeden "Marvis Whitening Mint" beyazlatıcı etkili diş macununu almayı düşünüyorum. Hazır bu ay sonuna kadar lilakutu.com 'da paypal ile alışveriş yapan kullanıcılara 10 tl indirim varken bu indirimden de faydalanmak lazım. :)

Çok çeşitleri olan bu diş macununun ambalajına ise bayılıyorum. :)

Marvis diş macununun fiyatına gelirsek Marvis 75 ml diş macunu 21.50 tl bir tek beyazlatıcı etkili Marvis Whitening Mint diş macununun fiyatı 27.50 ama denemenize değeceğini düşünüyorum.

Ayrıca lilakutu, marvis diş macununun yanında Toni&Guy 'ın kuru şampuanını hediye olarak göndermiş. Onuda en kısa zamanda kullanıp yorumlarımı sizinle paylaşacağım. :)

0 yorum:

Yorum Gönder