9 Nisan 2014 Çarşamba


Saçlarım binbir türlü işlem gördü her kadın gibi malesef. Yeri geldi günde 2 kere açtırdım gün geldi rengini beğenmeyip gün içinde boyattım. Sağolsunlar sevgili saçlarım bunlara rağmen beni bırakıp gitmediler ama baya yıprattım onları. Şuan kendi rengime ve doğal saçlarıma kavuşsam da ondan öncesi tam bir felaketti.

Saçlarımı tamamen kestirdikten sonra, yani boyadan arındırdıktan sonra uçlarında az miktarda boya kalmıştı ve uçları tiftik tiftikti. Down Underle o dönemde tanıştım. Şampuanlarını pek sevdiğimi söyleyemem ama bu Argan Yağlı Saç bakım serumu benim kurtarıcım oldu.

Dediğim gibi uçları tiftik tiftik ve bir sürü kırık olan uçlarımı kestirmeden de bir süre bu bakım serumuyla gayet iyi kullandım.

Saçlarım ince telli yağ kullanırken genelde çekinirim çünkü ince telli olan saçlarımı yağ daha da ağırlaştırıp sönükleştiriyor. Bu üründe böyle birşeyle karşılaşmadığım için o yönden de kendini bana sevdirmeyi başardı.

Böyle bir ürün arayışında olana,ürünü almayı düşünüp çekinene yada kullanmak isteyen herkese rahatlıkla tavsiye ediyorum. Şuanda saçlarım sağlıklı oldukları için kullanmıyorum ama uçlarında sorun olan herkese öneririm :)

2 yorum:

  1. Merak ettiğim bir üründü bu ancak saçlarımı yağlandırır diye korktuğumdan almamıştım. Saç uçlarımın aynen böyle bir ürüne ihtiyacı var. İlk fırsatta alıp deneyecegim:) Paylaşım için teşekkürler;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rahatlıkla alabilirsin saçlarım çok yağlı olduğu halde sıkıntı yaşamadım :)

      Sil