5 Ocak 2015 Pazartesi



Benim gibi sürekli saç dökülmesi yaşıyorsanız ve saçlarınızın çok çabuk yağlanması gibi bir probleminiz varsa bu ürün tam size göre diyebilirim.
Yaklaşık 4 aydır saçlarımda Schwarzkopf Gliss'ten başkasını kullanmıyorum. Ultimate repair şampuan sıvılaştırılmış keratin içeriyor ve keratin saçlarınızı besleyerek dahada güçlenmesini sağlıyor. Benim saçlarım çok fazla işlem gördüğünden dolayı aşırı kuru, yıpranmış ve doğal olarak çok cansızdı. Ama bu şampuan ve saç kremini kullanmaya başladığımdan beri saçlarım yumuşak ve daha canlı gözüküyor artık. Şampuanın kokusuna ayrıca bayıldığımı belirtmeden geçemeyeceğim. :)

Ayrıca ultimate repair saç kremim bittiğinde ultimate repair sıvı saç kremini kullanıyorum. Bu ürün yıkanıp çıktıktan sonra saçların ucuna sıkılarak sert, dolaşık ve açılması imkansız gibi olan saçların kolaylıkla taranarak, açılmasını sağlıyor.

Ben Schwarzkopf Gliss ürünlerinden fazlasıyla memnun kaldım. Şuan ki favori şampuan ve saç kremim Schwarzkopf Gliss. :)

0 yorum:

Yorum Gönder