22 Ocak 2015 Perşembe

On 10:27 by Unknown   3 Yorum

Bu güzel ve güneşli günden günaydınnn :)
Bugün malesef kötü yorum yapacağımm. Her zaman her ürüne iyi yorum yapılmaz dimi :)
Real Techniques fırçalardan henüz haberdar değilken ve artık elimle fondoteni yaymaktan bıkıp fırça arayışına girmişken uygunda bir ürün arıyorken rastladım bu fırçaya. Ama keşke ilk fırça alışverişimde bu kadar hüsrana uğramasaydım.
Bir fırça bu kadar mı iz bırakır yüzde. Homojen bir şekilde asla yayılmadı hatta çamur gibi yaptı suratımı. Tekrardan elimde uygulama yapmak zorunda kaldım.
Fırçanın kılları baya uzun geldi yayarken kıllar uzun olduğu için uygulaması bir daha zor oldu.
Ama şimdi allah için dökülme yapmadı ve çabuk arındı temizlerken.


Kılların yapısı gördüğünüz gibi bu şekilde. Biraz daha uzun olsa rapunzel olacakmış.
Bir fırça çizgi çizgi yaptıktan sonra ha ellerimle yapmışım ha bu fırçayı kullanmışım.
Ben şahsen memnun kalmadım eğer gerçekten fondoten fırçaya ihtiyacınız varsa bir kere alın kalitelisini alın derim.
Sizin önereceğiniz iyi bir fondoten fırçası ya da kullandığınız bir fırça var mı? :)
Önerilerinizi heyecanla bekliyorum... 

3 yorum:

  1. Merhaba, blogunuzu takibe aldım. bende beklerim
    theruj.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Merhaba canım, blogunu yeni keşfettim ve takibe aldım. Ben de bloguma beklerim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Keşke her aldığımız üründen memnun kalsak ama olmuyor maalesef ama bizim için en azından yararlı bir yazı olmuş cnm ;) Takipteyim, ben de beklerim :) sevgiler..

    YanıtlaSil